

Salestube z certyfikacją Google Marketing Platform na piątym rynku – w Wielkiej Brytanii
9 października 2025Salestube umacnia swoją pozycję na międzynarodowej scenie dzięki kolejnemu certyfikatowi Google Marketing Platform (GMP) – w Wielkiej Brytanii. To już piąty rynek, na którym firma udowodniła swoje kompetencje technologiczne i wdrożeniowe. To nie tylko potwierdzenie globalnych kompetencji Salestube, ale także dowód na to, że spółka realnie gra dziś w światowej lidze MarTech.
Certyfikacja Google Marketing Platform (GMP) dla Salestube UK to kolejny, konsekwentny krok na rynku brytyjskim, po wejściu firmy do Wielkiej Brytanii w maju br. poprzez zawiązanie strategicznego partnerstwa z Mediaplus UK – dawnym Total Media Group, przejętym przez Mediaplus Group w 2024 r. W ramach tego joint venture Salestube rozpoczął wprowadzanie na rynek brytyjski zaawansowanych rozwiązań w zakresie MarTech i ekosystemu Google Marketing Platform oraz Google Cloud.
Salestube posiada dziś status certyfikowanego partnera Google Marketing Platform już na pięciu rynkach: w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Niemczech, regionie APAC oraz Wielkiej Brytanii. To potwierdzenie konsekwentnie rozwijanych kompetencji i umiejętności skalowania rozwiązań technologicznych na wielu różnych rynkach – z zachowaniem najwyższych standardów jakości i lokalnej adaptacji.
“Kolejna certyfikacja GMP – w Wielkiej Brytanii potwierdza, że nasze kompetencje są uniwersalne globalnie i skalowalne. Gramy dziś w światowej lidze oferując ten sam, najwyższy poziom technologicznej i strategicznej ekspertyzy, niezależnie od kontynentu, rozumiejąc jednocześnie lokalne rynki i ich specyfikę” – mówi Krzysztof Rosiński, Managing Partner i CTO Salestube.
Salestube, który już dziś współpracuje z klientami w ponad 35 krajach na całym świecie, inwestuje zarówno w rozwój międzynarodowych zespołów, jak i autorskich narzędzi technologicznych, takich jak, sMMMart AI, YouTube Booster, cCDP, Opus, OnePath, czy Insights-to-Video, wspierających automatyzację i optymalizację kampanii marketingowych opartych na danych.
Strategicznym celem Salestube jest osiągnięcie pełnej gotowości operacyjnej do sprzedaży technologii Google (GMP, Google Cloud) oraz świadczenia usług opartych na tym stosie technologicznym na wszystkich rynkach, na których buduje swoją obecność. Nie chodzi wyłącznie o prestiż – uzyskanie pełnych certyfikacji umożliwia realne wzmacnianie przewagi konkurencyjnej klientów Salestube zarówno lokalnie, jak i globalnie.