Kim jesteśmy

Mówimy o sobie „House of Communication”. Zbudowaliśmy ten dom na solidnym gruncie marketingowo-technologicznym. Pod jednym dachem łączymy kompetencje ponad 600 ekspertów, wspieranych przez ponad 4500 koleżanek i kolegów z Grupy Serviceplan, która jest naszym globalnym partnerem. 


Robimy wszystko, czego wymaga współczesna komunikacja marketingowa. Kreujemy i produkujemy treści reklamowe, planujemy i kupujemy media, wdrażamy technologie, budujemy i wspieramy e-commerce, a także analizujemy dane. Mar-tech to nasza codzienność i wielka pasja.

Poczuj ducha naszego zespołu i pozwól nam wspierać rozwój Twojego biznesu!

Usługi

Pod jednym dachem łączymy kompetencje end-to-end kilkunastu agencji mediowych, kreatywnych i technologicznych. Sprawdź rozwiązania dla Twojego biznesu.

Usługi: Kreacja / Produkcja

Tworzymy platformy komunikacji z konsumentami i wypełniamy je treścią. Nadzorujemy proces kreatywny od A do Z – od inspiracji, poprzez ideę, aż do finalnego efektu. Nasze idee potrafimy realizować sami albo we współpracy z influencerami lub partnerami, którzy specjalizują się w konkretnych obszarach kultury, sztuki i technologii.

Usługi: Media

Łączymy ekspertyzę w obszarze digitalu, w którym nie mamy sobie równych na rynku, i doskonałe warunki zakupu mediów tradycyjnych. Gwarantujemy pełną realizację wszystkich parametrów kampanii i wyjątkowy Client Service, co potwierdzają m.in. najwyższe oceny w ankietach klienckich Kantar dla MMP.

Usługi: Sprzedaż technologii i wdrożenia

Jesteśmy największym resellerem technologii Google Marketing Platform na rynku CEE, pierwszą agencją marketingową ze statusem partnera Salesforce, agencją certyfikowaną w Tealium oraz partnerem strategicznym Synerise. Budujemy omnichannelową komunikację z konsumentem dzięki sprawdzonym platformom.

Usługi: Budowa sklepów e-commerce

Integrujemy kompetencje deweloperskie, technologiczne, analityczne oraz mediowe w ramach jednego procesu strategiczno-egzekucyjnego. Nie tylko budujemy e-sklepy, ale również sami je prowadzimy. Wiemy co zrobić, abyś sprzedawał więcej.

Usługi: Analityka / Badania

Wdrażamy podejście data-driven dla biznesu. Pomagamy lepiej zrozumieć Klientów i dostarczamy danych do podejmowania bezpiecznych decyzji. Dzięki realizacji usprawnień dla ponad 2oo witryn internetowych wypracowaliśmy efektywny proces planowania i wdrożeń systemów analitycznych, tj.: GMP,  Adobe, Adform, HotJar czy Tealium.

Usługi: Gaming i e-sport

Tworzymy i działamy w obszarach marketingu przyszłości: gamingu, e-sportu, metaverse, nft, czy kryptowalut. Wprowadzamy nową jakość w obszarze pozycjonowania i rozwoju marek w świecie gier i e-sportu i zmieniamy zasady gry w marketingu.

Kreacja / Produkcja
Media
Sprzedaż technologii i wdrożenia
Budowa sklepów e-commerce
Analityka / Badania
Gaming i e-sport

Marki + Liderzy

+ Zarząd

Zarząd

  • Marek Żołędziowski

    Prezes Zarządu

    Z wykształcenia ekonomista, ukończył również podyplomowe studia z zakresu ochrony własności intelektualnej na Wydziale Prawa UW. W wieku 27 lat został prezesem i CEO Saatchi & Saatchi Poland – najmłodszym szefem w światowych strukturach tej sieci. W latach 2006–2008 był członkiem zarządu EMEA Saatchi & Saatchi. W 2008 roku magazyn Brief przyznał mu tytuł Człowieka Reklamy Roku. Dwa lata później został zwycięzcą prestiżowego konkursu Przedsiębiorca Roku w kategorii Nowy Biznes, organizowanej przez Ernst & Young. Od 2013 jest współwłaścicielem Group One, największej niezależnej grupy komunikacji marketingowej w Polsce, która zatrudnia obecnie ponad 600 osób. Od dwóch kadencji pełni rolę Wiceprezesa Polskiej Rady Biznesu.

  • Maciej Hutyra

    Wiceprezes Zarządu

    Absolwent Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, ukończył studia podyplomowe Mastere Specialise des Grandes Ecoles de Saint Etienne. Od ponad 20 lat w branży internetowej. Karierę zaczynał w jednym z pierwszych hubów internetowych w Polsce już w 2000 roku, następnie odpowiadał za marketing i sprzedaż w Internecie w wydawnictwie Vogel Burda Communications. Od początku kariery interesował się nowymi technologiami. Na powstającym rynku stworzył i rozwijał pierwszy internetowy czytnik gazet w Polsce E-kiosk. W roku 2005 powołał do życia agencję mediową Value Media. W 2013 roku wraz z wspólnikami założył Group One, największą niezależną grupę komunikacji marketingowej w Polsce. Od 2017 należy do ekskluzywnego grona Facebook Advisory Board. Członek Rady Programowej IAB oraz pierwszej w historii PZPN Komisji Mediów i Marketingu. Uwielbia podróże, sport, dobre jedzenie. Wielki pasjonat brydża sportowego, aktywny zawodnik, posiada tytuł klasyfikacyjny: mistrz międzynarodowy.

  • Jakub Potrzebowski

    Członek Zarządu

    Absolwent SGH na wydziale Stosunków Międzynarodowych. Od ponad 20 lat buduje wyspecjalizowane brandy w obszarze planowania i zakupu mediów, digitalu, product placementu, kreacji, R&D oraz technologii i produkcji. Wieloletni prezes ZenithOptimedia Group, który doprowadził firmę do wiodącej pozycji na polskim rynku. Jako jedyny Polak uczestniczył w spotkaniach międzynarodowego komitetu ZenithOptimedia Worldwide. Współautor kilku książek, m.in.: „Product Placement jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej” oraz „Celebryci w ataku. Celebrity effect jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej”. W 2013 roku wraz z wspólnikami założył Group One, największą niezależną grupę komunikacji marketingowej w Polsce. Przewodniczący Rady Nadzorczej polskiego oddziału IAA. Członek Polskiej Rady Biznesu.

+ Change Serviceplan

Change Serviceplan

Od 2008 r. pomagamy budować i rozwijać silne marki. Strategia komunikacji, kreacja kampanii i tworzenie treści reklamowych, UX i brand design – to nasza codzienność i pasja. Nazwa zobowiązuje, więc nieustannie poszukujemy nowych wyzwań i zmieniamy się, żeby im sprostać. Naszą specjalnością jest budowanie długofalowych platform komunikacyjnych (m.in. Amica, Skoda, Bank Millennium, Blik, CCC, Heinz Pudliszki), a naszą siłą – mocny lokalny rodowód, od 2016 r. wspierany przez Serviceplan – największą niezależną grupę komunikacji marketingowej w Europie. Nasze kampanie zdobyły ponad 60 nagród za skuteczność i kreatywność, w tym m.in. 2 Cannes Lions, 6 Golden Drums, 15 Effie Awards. 

Przejdź do strony
  • Wojciech Putrzyński

    CEO

    Jeden z pionierów branży reklamowej w Polsce. Zaczynał karierę w 1994 r. w agencjach DDB i Publicis. W latach 2005-2014 r. zarządzał spółkami grupy Ogilvy – Mather Communications i Ogilvy&Mather. Wielokrotny juror oraz członek komitetu organizacyjnego Effie Awards. Inicjator i współtwórca licznych kampanii reklamowych, które przeszły do historii branży i zdobyły kilkadziesiąt nagród zarówno za efektywność jak i kreatywność. Jak dotąd jedyny człowiek, któremu udało się namówić Chucka Norrisa do udziału w polskich reklamach. Zrealizował kilkaset projektów dla Klientów z najrozmaitszych branż. W Group One od 2015 jako CEO Change Serviceplan.

+ Game Changer

Game Changer

Tworzymy i działamy w obszarach marketingu przyszłości: gamingu, e-sporcie, metaverse, nft, kryptowalutach. Wprowadzamy nową jakość w obszarze pozycjonowania i rozwoju marek w świecie gier i e-sportu i zmieniamy zasady gry w marketingu. Nasze kompleksowe usługi obejmują tworzenie strategii komunikacji w mediach, w tym sponsoring eventów e-sportowych, kreację i produkcję branded contentu oraz współpracę z influencerami ze świata e-sportu i gamingu. Jesteśmy przewodnikiem, który wprowadza marki w ten dynamiczny świat, bo wierzymy, że dziś właśnie to jest game changerem w walce o rynkowe udziały.

Odwiedź nas
  • Tomasz Przeździecki

    CEO

    Z branżą gamingową związany od 2001 r. Realizowane przez niego projekty w tym obszarze zdobyły wiele nagród, w tym Effie Award, Golden Arrow czy MIXX Award. Posiada wszechstronną wiedzę z zakresu mediów, zdobytą przez 13 lat pracy w spółkach GroupM: Guideline, Maxus, Mediacom, a także doświadczenie w branży stricte gamingowej – Polsat Games, Frenzy oraz Fantasy Expo. Na swoim koncie ma kampanie dla takich marek jak: Netflix, Coca Cola, Play, P&G, Adidas, Łomża, Mars, Grupa FCA, Kenwood, De’Longhi, Husqvarna, EA, RIOT, Huawei, Nikon, HBO, Wilkinson, Xiaomi, Alior Bank. Swoją wiedzą regularnie dzieli się jako prelegent podczas branżowych konferencji takich jak: E-sport & Gaming Forum, Santander Universidades, MMP Insight Day, Social Media Convent, czy występując w serii podcastów IAB „How To – Gaming”.

+ Get Louder!

Get Louder!

Kreatywność w projektowaniu emocji i doświadczeń wyróżnia naszą wizję współczesnego event marketingu. Brak ograniczeń w procesie tworzenia wrażeń, ale i bliska współpraca zespołów specjalistycznych, które ramię w ramię z klientem budują markę każdego dnia. Tworząc partnerskie relacje z klientem, budujemy jego relacje z konsumentem. Tworzymy wyjątkową przestrzeń, w której spotkanie zamienia się w zaangażowanie.

Przejdź do strony
  • Kamil Bartosiewicz

    Head of Production

    Doświadczenie zawodowe zdobywał przede wszystkim w agencji EM LAB, w której pracę rozpoczynał od najniższego stanowiska Project Assistance. W kolejnych latach sukcesywnie piął się po zawodowych szczeblach, aby finalnie zająć stanowisko Production Managera. Przez ten czas samodzielnie prowadził projekty eventowe rozpoczynając od ofertowania poprzez realizację, kończąc na rozliczaniu działań. Współpracował z agencją EL PADRE na stanowisku Senior Event Manager. 

     

+ GONG

GONG

Jesteśmy agencją kreatywną specjalizującą się w rozwiązaniach z pogranicza mediów cyfrowych i tradycyjnych. Wierzymy, że w czasach rewolucji mediowej klienci potrzebują partnerów, którzy rozumieją nowe, interaktywne formy komunikacji i w sposób skuteczny potrafią je łączyć z działaniami w mediach tradycyjnych. Od 2001 roku realizujemy rozwiązania, które odpowiadają na tę potrzebę. Nasz zespół tworzy ponad 70 specjalistów pracujących w 2 biurach: w Warszawie i Gliwicach. Łączymy strategię, kreację i technologię, tworząc kampanie i rozwiązania interaktywne oraz działania komunikacyjne z zakresu ATL i BTL. Każda marka ma swoją historię. My pomagamy ją opowiadać.

Przejdź do strony
  • Agnieszka Gołębiowska

    Managing Director

    Specjalistka w zakresie marketingu,  radca prawny, od 20 lat związana z branżą reklamową. Prezes Zarządu i CEO jednej z najbardziej utytułowanych i rozpoznawalnych na rynku polskim agencji reklamowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu struktur, strategii marketingowych i procedur prawno-biznesowych. Zarządza 80-osobowym zespołem łączącym pod jednym dachem strategię, kreację i technologię, a jego wyniki rokrocznie nagradzane są prestiżowymi nagrodami branżowymi na polskich i zagranicznych festiwalach reklamowych. Natomiast sama agencja  została sześciokrotnie uhonorowana tytułem Agencji Roku. Mentor w strukturach Youth Business International, sieci programów wspierających przedsiębiorczość w 52 krajach świata. Jako radca prawny specjalizuje się w prawie gospodarczym

  • Jacek Ryniecki

    Chief Business Officer

    W branży reklamowej od przeszło 20 lat. Od 10 lat związany z GONG. W agencji odpowiedzialny za budowanie relacji z klientami i rozwój biznesu. Absolwent Politechniki Warszawskiej i studiów MBA w London Business School i HEC Paris.

     

  • Bartek Gołębiowski

    Fouder & Creative Director

    Założyciel i dyrektor kreatywny agencji GONG. Współtwórca wielokrotnie nagradzanych kampanii reklamowych w mediach cyfrowych. Juror festiwali reklamowych Cannes Lions, New York Festivals, Ad Stars, Media Trendy i Klubu Twórców Reklamy. Autor licznych publikacji mediowych, wykładów i warsztatów o marketingu interaktywnym.

+ Grow Now

Grow Now

Agencja specjalizująca się we wprowadzaniu marek na polskie i międzynarodowe marketplace’y. Spółka zajmuje się wszystkimi działaniami związanymi z wdrożeniem i rozwojem firmy w nowym ekosystemie – od kwestii prawno-księgowych i logistycznych, przez  strategię sprzedażową i optymalizację działań marketingowych, aż po przygotowanie kreacji.

Przejdź do strony
  • Przemysław Brejwo

    Head of Marketplace

    Od 2009 roku zajmuje się wprowadzaniem polskich marek e-commerce na rynek niemiecki. Na koncie ma projekty związane ze zwiększaniem sprzedaży w sklepach internetowych i marketplace’ach takich jak Amazon, eBay, Zalando i Allegro. Rozwijał sprzedaż m.in Urban.City, Wittchen, Cocoglam, czy Erko.

+ Labcon

Labcon

Agencja kreatywna tworząca komunikację, która angażuje konsumentów. Nagradzana w takich konkursach jak: Effie Awards (2 srebrne statuetki), MIXX Awards (złoto i brąz), Innovation Awards (brąz) oraz Złote Spinacze (złoto, srebro, brąz). Wyróżniona nagrodą specjalną Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum. Dzięki szerokim kompetencjom (strategia, social media, influencer marketing, PR, branding) Labcon tworzy rekomendacje przez pryzmat potrzeb klienta, a nie wąskiej specjalizacji. 

Przejdź do strony
  • Marta Łysiak

    Managing Director

    Od 2008 roku była związana z Google. W latach 2014-2017 pełniła funkcję CEE Strategic Partner Manager w londyńskim oddziale YouTube. W Wielkiej Brytanii, topowym dla komunikacji digital i e-commerce rynku w Europie, współpracowała z największymi partnerami YouTube i doradzała kluczowym klientom Google, jak budować kontent i komunikować się z widownią YouTube. Była zaangażowana w projekty m.in. dla Allegro, ASOS, L’Oreal Paris, Maybelline New York i inne.

+ Mediaplus

Mediaplus


Wielokrotnie nagradzany dom mediowy obsługujący takich klientów jak Allianz, home.pl czy MINI. Zdobywca trzeciego miejsca w kategorii “agencje dominujące” według raportu RECMA z 2020 roku. Firma dwa lata z rzędu otrzymała tytuł “Zaufanie Roku” oraz raz „Sukces Roku” magazynu Press. Mediaplus jest częścią Serviceplan – największej niezależnej grupy komunikacji marketingowej w Europie oraz Mediaplus International z siedzibą w Berlinie. Dzięki wymianie wiedzy z zagranicznymi partnerami i wieloletniemu doświadczeniu na polskim rynku, spółka z sukcesami realizuje strategie i działania mediowe dla krajowych i globalnych marek.

Przejdź do strony
  • Bartłomiej Kamiński

    Managing Director

    Od ponad 20 lat związany z branżą mediową. Doświadczenie zdobywał pracując z takimi markami jak Polkomtel S.A., General Motors czy BMW.  W 2008 roku dołączył do Value Media, a w 2017 został osobą odpowiedzialną za rozwój domu mediowego i marki Mediaplus w Polsce. W latach 2018 – 2019 agencja otrzymała wyróżnienie „Zaufanie Roku” Magazynu Press. W roku 2020 do tych dwóch tytułów dołączył „Sukces Roku”. W 2021 został nominowany do nagrody AD WO/MAN.

+ Media Ready

Media Ready

Specjalizujemy się w produkcji treści wideo. Nasza prawdziwa supermoc to wysoki poziom artystyczny i realizacyjny filmów przy budżetach często kilkukrotnie niższych od tych, które oferują klasyczne domy produkcyjne. Potrafimy to robić, bo pracujemy bardzo szybko, będąc jednocześnie producentami, twórcami i performerami. Łączymy gromadzone latami doświadczenia pracy zarówno w produkcji reklamowej, jak i w agencjach kreatywnych, co pozwala nam sprawnie zapanować nad całym procesem kreatywno-produkcyjnym.

Przejdź do strony
  • Rafał Górski

    Creative Partner

    20 lat doświadczenia w branży reklamowej. W swoim dorobku ma kilkadziesiąt nagród na festiwalach reklamowych (Cannes Lion Cyber, New York Festival, Grand Prix Golden Drum, Eurobest, Epica, KTR). Współtwórca platformy komunikacji marki CCC „Go for more”. Od 2008 roku dyrektor kreatywny Change Serviceplan. Juror na festiwalu Cannes Lions. Wykładowca w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

  • Patrycja Kędziorek

    Client Service

    Posiada 10 lat doświadczenia w client service. Pierwsze kroki stawiała przy organizacji eventów, a kolejne w Change Serviceplan, prowadząc kampanie digitalowe (performance, rich media, dynamiczny remarketing, wizerunek) dla takich Klientów jak Polski Standard Płatności (BLIK), Lenovo, Tchibo Polska, pracując przy budowie stron www i kampaniach ATL.

+ Media Republic

Media Republic

Dom mediowy gwarantujący innowacyjne i oparte na badaniach konsumenckich podejście do planowania mediów. W swych działaniach wykorzystuje szereg narzędzi pozwalających na dogłębne zrozumienie ścieżek decyzyjnych, by maksymalizować zysk swoich Klientów z każdej zainwestowanej złotówki. Podejście to łączy ze stałym rozwojem kompetencji strategicznych, kontentowych oraz zarządzania marką, nie zapominając o ciągłym doskonaleniu w planowaniu kanałów komunikacji, szczególnie digitalowych.

Przejdź do strony
  • Michał Siniarski

    Managing Director

    Ponad 25 lat doświadczenia w branży reklamowej. Swoje kompetencje zdobywał w sieciowych domach mediowych oraz po stronie właścicieli mediów. W swej karierze pracował dla największych reklamodawców w Polsce i na świecie. Odpowiadał za planowanie i realizację kampanii marketingowych dla takich firm jak Unilever, Mondelez, Nestle, Reckitt, Totalizator Sportowy, Sanofi, Beko, Hochland oraz wielu innych. Zawsze w dziale obsługi Klienta, walcząc o najwyższą jakość świadczonych usług i zwrot z inwestycji. W 2006 roku zdecydował się na zbudowanie wyspecjalizowanego domu mediowego, by móc wreszcie zaimplementować swoje doświadczenie i stworzyć niepowtarzalną ofertę Media Republic.

+ RL Media

RL Media


Agencja mediowa, która powstała w wyniku współpracy Roberta Lewandowskiego i Group One. Jej celem jest budowa najsilniejszych polskich marek poprzez oferowanie Klientom kompetencji strategicznych, mediowych, komunikacyjnych, e-commerce oraz badań i technologii pod jednym dachem. RL Media jest też częścią Serviceplan – europejskiego giganta w zakresie komunikacji marketingowej.

Przejdź do strony
  • Kamil Wiszowaty

    CEO Group One Media

    W branży mediowej od ponad 15 lat. Do Value Media dołączył 12 lat temu, a od 2015 odpowiada za zarządzanie agencją. Od 4 lat, jako CEO Group One Media, stoi na czele wszystkich spółek mediowych, z sukcesem kreując ich rozwój i ideę “one team”. Trzykrotnie nominowany do tytułu ADMAN Roku magazynu Press. Juror w najważniejszych branżowych konkursach (Effie, MIXX Awards). Za swój największy sukces uważa tworzenie G1 oraz zdobycie wraz z zespołem Value Media tytułu Domu Mediowego roku 2017 wg MMP.

+ SalesTube

SalesTube

Agencja e-commerce & MarTech connected. Łączy kompetencje w obszarze e-commerce, technologii, danych i mediów, aby budować najlepsze doświadczenie użytkowników w świecie zakupów. Partner technologiczny i sprzedażowy Big Tech w regionie CEE, m.in. Google Marketing Platform, Salesforce, Synerise, Facebook, Tealium, Shopware. Agencja Digital 2021 wg MMP.

SalesTube powered by hmmh

One-stop-shop dla e-commerce. Integruje kompetencje deweloperskie, technologiczne, analityczne i medialne w jeden proces strategiczno-egzekucyjny na rynku lokalnym i międzynarodowym.

Przejdź do strony
  • Joanna Czekaj

    Managing Director

    Dyrektor zarządzająca SalesTube – agencji martech i e-commerce, największego resellera technologii Google Marketing Platform w Europie Środkowo-Wschodniej i pierwszego partnera marketingowego Salesforce w Polsce. W 2020 roku marki e-commerce obsługiwane przez SalesTube osiągnęły przychód odpowiadający za 10% wartości polskiego rynku e-commerce.  W Group One odpowiada za zespół 150 ekspertów z obszarów: technologii, developmentu, danych i mediów.

  • Łukasz Białonoga

    E-commerce Managing Partner, SalesTube powered by hmmh

    Łukasz od 2008 tworzył Software House, który w 2021 roku przekształcił się w hmmh Poland i stał się technologiczną odnogą SalesTube. W Salestube pełni rolę E‑commerce Managing Partner i jest odpowiedzialny za wdrożenia E‑commerce i rozwój technologii w zakresie platform e‑commerce. Rozpoczynał pracę w branży jako grafik komputerowy w 2005 roku, następnie rozwijając się jako Front End Developer, Projekt Manager. Dzięki pełnej ścieżce w pracy nad platformami E‑commerce zna temat wdrożeń od podszewki. Pasjonat rozwoju biznesu przez rekomendacje i networking.

  • Sylwia Chmielewska-Fryze

    Chief Operating Officer

    Od 2016 roku Chief Operating Officer w Salestube, wcześniej Head of Performance Marketing & Mobile w Value Media. Współzałożycielka sieci afiliacyjnej SalesTube (wcześniej We Love Digital). Inicjatorka wprowadzania innowacyjnych rozwiązań reklamowych w obrębie digital media, m.in. pierwszego w Polsce podświetlanego mailingu, który podniósł wskaźnik Open Rate w kampaniach. Pomysłodawczyni i koordynatorka cyklu eventów dla marketerów – Digital Masters Meetup. Prelegentka licznych konferencji branżowych, wykładała performance marketing na Uczelni Łazarskiego.

+ TechNest

TechNest

Globalny hub marketingowo-technologiczny powołany we współpracy z Group One i Serviceplan, który wykorzystując kompetencje grupy, w jednym zespole łączy budowanie i roll-out contentu na stronie, oraz wdrożenia i wykorzystanie technologii i analityki do lepszej personalizacji komunikacji.

Przejdź do strony
  • Iwo Orzełek

    Service Delivery Lead

    W branży marketingowej od ponad 15 lat. Doświadczenie zdobywał w Accenture, gdzie zarządzał projektami w branży technologicznej, automotive i mediowej. W TechNest odpowiada za zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem oraz efektywną komunikację z Serviceplanem, klientami, jak i z pozostałymi centrami kompetencyjnymi na świecie.

+ Value Media

Value Media

Największy niezależny dom mediowy w Polsce. Zdobywca tytułu “Rewelacyjny Wynik 2021” wg MMP. W 2020 roku zajął piąte miejsce w światowym rankingu agencji dominujących organizacji RECMA. W ramach podejścia House of Communication łączy kompetencje blisko 250 ekspertów do budowania silnych marek. Oferując rozwiązania end-to-end, bierze odpowiedzialność za wynik biznesowy ponad 80 klientów w takich obszarach jak: strategia, komunikacja, kreacja, media, e-commerce oraz badania i analityka. Value Media łączy unikalne kompetencje zarówno w obszarze mediów tradycyjnych, jak i szeroko rozumianego digitalu. Zdobywca 6 statuetek Effie, 3 nagród Golden Arrow i dwukrotnie Dom Mediowy Roku według Media&Marketing Polska.

Przejdź do strony
  • Kamil Wiszowaty

    CEO Group One Media

    W branży mediowej od ponad 15 lat. Do Value Media dołączył 12 lat temu, a od 2015 odpowiada za zarządzanie agencją. Od 4 lat, jako CEO Group One Media, stoi na czele wszystkich spółek mediowych, z sukcesem kreując ich rozwój i ideę “one team”. Trzykrotnie nominowany do tytułu ADMAN Roku magazynu Press. Juror w najważniejszych branżowych konkursach (Effie, MIXX Awards). Za swój największy sukces uważa tworzenie G1 oraz zdobycie wraz z zespołem Value Media tytułu Domu Mediowego roku 2017 wg MMP.

+ Liderzy

Liderzy

  • Bartosz Krzewski

    COO Group One Media

    W branży mediowej od 2004 r., a od 2008 r. współwłaściciel Value Media. Od 13 lat jako COO z sukcesami rozwija agencje w ramach Group One Media. Jest odpowiedzialny za wdrażanie procesów wewnętrznych i optymalizację prac zespołów w ramach formuły House of Communication. Obecnie kieruje ponad 300-osobowym teamem, z którym tworzy oferty 360 i wygrywa przetargi, rywalizując z podmiotami sieciowymi o budżety największych marek. Jego praca przekłada się na wyniki, co potwierdzają najwyższe opinie w ankietach klienckich Kantar i stała obecność agencji mediowych Group One w czołówce rankingu RECMA.

  • Katarzyna Niczypor

    Head of Human Capital

    W obszarze Human Capital od ponad 20 lat. Zanim dołączyła do Group One, rozwijała swoje doświadczenie jako HR Business Partner pracując dla topowych pracodawców z branży bankowości, ubezpieczeń, konsultingu. Łączy bogatą wiedzę w budowaniu pozytywnych doświadczeń pracowników i długoletnie kompetencje w doradztwie. Jako wolontariuszka pomaga osobom potrzebującym wsparcia psychologicznego.

  • Rafał Wachnik

    Head of Strategy

    1999 – 2001 dziennik ekonomiczny „Prawo i Gospodarka”. 2001- 2017 Starcom. Ostatnio na stanowisku Head of Strategy odpowiadał za wsparcie zespołów Starcom, MediaVest, Starlink. Od 2017 Chief Strategy Officer w Group One Media. Odpowiada za standardy planowania strategicznego w duchu “pozytywnej zmiany biznesowej” dla klientów spółek mediowych grupy. Pracował dla kilkudziesięciu marek, ale najczęściej dla branży finansowej, motoryzacyjnej i farmaceutycznej. Nagrody/wyróżnienia: Effie kampanie Direct Response Tele2, launch FIATa 500, Tablica.pl „”Sprzedawaj po sąsiedzku””, Platforma n „eny”, Media Trendy za kampanię Samsunga „Mój tablet to prawdziwy telewizor”.

  • Agata Plis-Oleszko

    CFO

    Z branżą finansów i rachunkowości związana od 15 lat. Współpracę rozpoczęła w dziale finansów Value Media, w 2015 r awansowała na stanowisko Dyrektora Finansowego w Group One. Absolwentka  Uniwersytetu Warszawskiego na wydziale Finanse, rachunkowość i ubezpieczenia oraz MBA na Uczelni Łazarskiego.

    Stale poszerza swoje kompetencje uczestnicząc w licznych szkoleniach z zakresu finansów, rachunkowości, prawa podatkowego i gospodarczego, w tym z obszaru cen transferowych, restrukturyzacji podmiotów gospodarczych, procedur podatkowych oraz bieżących zmian w przepisach. Prelegentka na branżowych konferencjach.

    Posiada bogate doświadczenie w procesach przekształcania oraz zakupu i sprzedaży spółek zarówno krajowych jak i zagranicznych.

Nasi Klienci

Aktualności

Labcon obsługuje brytyjską markę LUSH Cosmetics

25 maja 2022

Agencja kreatywna 360° Labcon wprowadza na polski rynek brytyjską markę LUSH Cosmetics. Od marca 2022 odpowiada za stałą obsługę PR i influencerów, realizując tym samym globalną strategię marketingową marki.

Marka LUSH zdecydowała się na współpracę z agencją Labcon bazując na konkursie ofert z przeszłości oraz satysfakcjonującej ofercie działań wprowadzających markę na rynek polski. Labcon odpowiada za realizację komunikacji z mediami oraz influencerami, a także kreatywne rozwiązania wspierające obecność marki w digitalu.

Lush nie jest łatwą marką do zrozumienia. Chcemy rzucić wyzwanie przemysłowi kosmetycznemu z naszymi zrównoważonymi produktami i zmieniać jego oblicze naszymi kampaniami. Tworzymy piękne, świeże i ręcznie robione kosmetyki, ale jesteśmy też firmą etyczną i nasze wartości muszą być odzwierciedlone w każdej komunikacji. Tradycyjny marketing nie jest dla nas. Zwłaszcza w przypadku naszych kampanii dotyczących praw człowieka, ochrony środowiska i ochrony zwierząt potrzebujemy odważnych partnerów, którzy chcą razem z nami przełamywać nowe szlaki. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Labcon wnosi ten profesjonalizm, doświadczenie i odwagę, aby z sukcesem przeprowadzić naszą premierę Lush Poland – komentuje Tobias Kruse, Lush European Digital Communication Manager 

Pięć statuetek dla SalesTube w Performance Marketing Diamonds CEE!

23 maja 2022

SalesTube rozbił bank nagród w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE – pierwszego i jedynego w Polsce międzynarodowego konkurs skupiającego się na obszarach performance marketingu!

Organizatorem konkursu jest Izba Gospodarki Elektronicznej, której celem jest rozwój polskiej branży cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie.

A tytuł Agency of the Year otrzymała agencja SalesTube, która zdobyła aż 5 statuetek:

💎The most effective video campaign

💎Best pandemic effects

💎The most effective sales campaign

💎PERFORMANCE AGENCY OF THE YEAR

💎THE SPECIAL AWARD GRAND PRIX

Przy realizacji projektów performance zawsze liczy się efekt, dlatego zazwyczaj nie ma czasu prezentację wyników i zgłoszenia konkursowe, to jednak w tym roku postanowiliśmy pokazać kampanie realizowane wspólnie z naszymi klientami. I choć w naszej pracy nigdy nie chodzi o nagrody to nie ukrywam, że czuję wielką dumę po wczorajszej gali Performance Marketing Diamonds CEE. Takie momenty to nie tylko docenienie naszych codziennych starań, ale też motywacja do robienia jeszcze więcej i jeszcze lepiej. Na tym na pewno się nie zatrzymamy – stay tuned! – komentuje Dominika (Wieczorek) Niekraszewicz, Head of Business Development w SalesTube

Wkrótce gala Best Brands Awards!

4 maja 2022

Już 15 września 2022 r.  w Centrum Praskie Koneser w Warszawie poznamy zwycięzców Best Brands Poland – pierwszego w Polsce, organizowanego przez Group One rankingu najsilniejszych marek na rynku! 

Nominowani zostali wyłonieni w kompleksowym badaniu przeprowadzonym przez GfK Polonia, partnera merytorycznego projektu. Badanie objęło 260 marek z 34 kategorii oraz 5 000 konsumentów.  

Projekt wspierają partnerzy mediowi: Telewizja Polsat sp. z o.o.Grupa Interia.plForbes PolskaForbes Women PolskaMedia Marketing Polska (MMP)HandelExtra.pl / HandelPuls Biznesu.

Szczegóły na stronie: www.bestbrands-poland.pl

BMW i Change Serviceplan rozpoczęły internetowy festiwal kreatywności

30 kwietnia 2022

Marka BMW wystartowała z projektem “BMW Kreatywne Jazdy” – internetowym festiwalem kreatywności. Aktywacja dzieli się na dwa obszary: konkurs kreatywny z nagrodami oraz nagrania masterclass stworzone m.in. przez Monikę Brodkę, Macieja Musiałowskiego czy Krzysztofa Zalewskiego. Za koncept i realizację kampanii promocyjnej odpowiada Change Serviceplan.

Pierwsza część aktywacji to konkurs kierowany do branży kreatywnej rozgrywający się w trzech kategoriach: plakat, video intro oraz jingle. W każdej z nich do wygrania jest 10 000 zł i BMW na miesiąc. Przewodniczącymi jury w poszczególnych kategoriach będą współzałożyciel magazynu Label Paweł Rafa, reżyser Michał Korzewski z Papaya Films   i muzyk Krzysztof Zalewski. 

Podczas festiwalu premierę będą miały masterclassy, w których artyści opowiedzą o kreatywności, procesie twórczym i swoich sposobach na poszukiwanie inspiracji. W materiałach video wystąpili przyjaciele marki BMW: Monika Brodka, Maciej Musiałowski, Jakub Orliński, Krzysztof Zalewski, i duet Kulesza/Pik. 

Szerokozasięgową kampanię w kanałach online prowadzi Change Serviceplan, przy wsparciu  agencji mediowej Mediaplus. Change Serviceplan odpowiada za koncept kreatywny, projekty graficzne, realizację landing page, nadzór kreatywny nad produkcją video oraz organizację konkursu. Mediaplus jest odpowiedzialne za planowanie i zakup mediów online. Produkcją video zajął się dom produkcyjny Papaya Films.

Value Media z kampanią dla marki Dobra Kaloria

29 kwietnia 2022

Marka Dobra Kaloria wystartowała z zasięgową kampanią promocyjną niemięsnych produktów na grilla. Komunikacja jest realizowana na platformach VOD, YouTube, w mediach społecznościowych oraz w formie reklamy display. Za planowanie i zakup mediów oraz optymalizację kampanii odpowiada Value Media. Agencja współpracowała z agencją MarTech & e-commerce SalesTube.

Działania promocyjne obejmują emisję spotów w kanałach online, promocję w social mediach oraz w aplikacjach zakupowych. Value Media odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów. Przy projekcie agencja współpracuje firmą Cut the Mustard, odpowiedzialną za opracowanie pomysłu i kreację oraz z agencją MarTech & e-commerce SalesTube.

Współpraca jest wynikiem przetargu, które Value Media wygrało w kwietniu 2022 roku.

Kampania ruszyła 29 kwietnia.

Wspieramy globalną platformę HeroToHero niosącą pomoc uchodźcom z Ukrainy

10 marca 2022

Jesteśmy partnerem globalnej platfromy crowdfundingowej HeroToHero, niosącej pomoc uchodźcom z Ukrainy. Strona została uruchomiona 7 marca przez Planet Heroes i ma połączyć tych, którzy już pomagają, ale potrzebują niezbędnych rzeczy lub dotacji finansowych — z tymi, którzy mogą ich wspierać na całym świecie. Jako partner projektu doradzamy i wspieramy pro bono w obszarze komunikacji.

Nie ma wątpliwości, że zaangażowanie Polaków w pomoc sąsiadom jest niezwykłe, jednak wyzwaniem zaczyna być odnalezienie się na tablicach ogłoszeń i zbiórek pomocowych a także wyprzedzenie faktów – co będzie dalej? Wierzymy, że ogromna liczba uchodźców będzie wymagała długofalowej pomocy. Wsparcie tysięcy Polaków zaangażowanych w pomoc będzie niewystarczające. Musimy zaangażować całe europejskie społeczeństwo obywatelskie. 

HeroToHero wychodzi naprzeciw aktualnym potrzebom i zajmuje się tworzeniem globalnej mapy miejsc, w których konieczna jest pomoc. W odróżnieniu od wszystkich stron, które już funkcjonują w Polsce, ta strona ma międzynarodowy zasięg, co umożliwia pozyskanie funduszy z zagranicy. Ponadto jest dostępna w 7 wersjach językowych, a kolejne są w trakcie wdrożenia. 

Korzystanie z platformy jest bezpieczne dla obu stron – osoby w potrzebie i pomagającego. Każde zgłoszenie przed publikacją jest sprawdzane pod kątem autentyczności treści, a wszyscy użytkownicy zakładający zbiórki na platformie podlegają pełnej weryfikacji.
Osoby, które potrzebują wsparcia lub mogą je okazać zapraszamy na stronę: https://herotohero.eu

Value Media oraz Mediaplus po raz pierwszy z dominującą pozycją w rankingu RECMA

10 marca 2022

W najnowszym rankingu RECMA, opiniotwórczego stowarzyszenia, które bada poziom agencji i domów mediowych, Value Media oraz Mediaplus kolejny rok z rzędu odniosły sukces. Jednak pierwszy raz w historii objęły pozycje dominujące w całym rankingu i zdobyły pierwsze miejsca aż w trzech kategoriach: Vitality, New Business, Client Portfolio Growth.

RECMA działa na rynku od 1991 roku i jest jedyną globalną firmą badawczą, która ocenia agencje mediowe w 45 krajach na całym świecie, według 19 kryteriów. Raporty te są istotnym źródłem wiedzy dla największych marek. Nasze agencje co roku zajmują wysokie pozycje w rankingu.

Wspieramy Ukrainę wraz z PAH

28 lutego 2022

W obliczu kryzysu wojennego w Ukrainie chcemy wspierać naszych sąsiadów nie tylko słowami. Liczą się realne czyny, dlatego poza wsparciem naszych pracowników z Ukrainy i ich bliskich, dołączamy do zbiórki Polskiej Akcji Humanitarnej, która od 2015 prowadzi na miejscu stałą misję, a od kilku dni intensywnie niesie pomoc potrzebującym. 

Zmieniamy historię Eurowizji. Głusi w preselekcjach po raz pierwszy na świecie!

13 lutego 2022

Początki Eurowizji sięgają 1956 roku, ale jeszcze nigdy nie było takiego zgłoszenia. Po debiutanckim utworze “Głośniej niż decybele” grupa muzyczna UNMUTE, której wszyscy członkowie są Głusi, startuje w polskich preselekcjach do Konkursu Piosenki Europejskiej. To przełom w eurowizyjnej historii. Pomysłodawcą akcji oraz autorem wszystkich koncepcji kreatywnych jest agencja Change Serviceplan, a agencja Labcon odpowiada za PR oraz komunikację z mediami.

Powstały w ramach protestu wykluczenia głuchych z popkultury, zespół muzyczny UNMUTE, po premierze teledysku do utworu  “Głośniej niż decybele” w ramach kampanii społecznej Polskiego Związku Głuchych, chce, aby usłyszał ich cały świat. Muzycy nie rzucali słów na wiatr migając “Nie słychać nas? Trzeba to zmienić!”. To przełomowy moment w kulturze, która z założenia ma być dostępna dla każdego. Chociaż na eurowizyjnej scenie widzieliśmy i słyszeliśmy już wiele uzdolnionych osób, czegoś takiego jeszcze nie było! 

Muzyka dla wszystkich – bez ograniczeń

Powstanie zespołu UNMUTE okazało się bardzo ważnym wydarzeniem w społeczności osób głuchych. Po raz pierwszy pokazaliśmy, że utwór muzyczny może być niedostępny dla osób słyszących. Osoby nie znające języka migowego, czyli znaczna część naszego społeczeństwa, bez tekstu czy napisów nie zrozumie tego utworu. Myślę, że pojawienie się zespołu UNMUTE na Eurowizji pozostawi trwały ślad w świadomości osób słyszących w Polsce i w Europie, pokaże, że głusi też mogą być artystami i twórcami, że muzyka również powinna być dostępna dla wszystkich. Ponadto będziemy mogli liczyć na wsparcie głuchej społeczności z całej Europy” – mówi Krzysztof Kotyniewicz, Prezes Polskiego Związku Głuchych.

To niesamowite wydarzenie dla świata, jest jeszcze czymś więcej dla samych artystów. Jak oni czują się, jako pierwsi Głusi zgłoszeni do polskich preselekcji Eurowizji?

To jest dla nas wysoko postawiona poprzeczka, ale możemy pokazać Głuchym, że jesteśmy. Oni potem mogą brać z nas przykład i działać dalej. W Eurowizji biorą udział osoby z różnych kultur, my też mamy swoją kulturę. Bierzemy w niej udział, żeby pokazać, że Głusi też mogą” – mówią jednogłośnie wszyscy członkowie zespołu UNMUTE. 

Branża muzyczna jednogłośnie na “TAK!”

Zgłoszenie do preselekcji Eurowizji wzbudza emocje nie tylko w grupie młodych artystów, ale także w odbiorcach muzyki. Inicjatywę popierają również dziennikarze muzyczni. 

Niezwykły projekt potwierdzający, że czasem kilka dźwięków znaczy więcej niż tysiąc słów. Kibicuję całym sercem i coś mi podpowiada, że europejska publiczność mogłaby ich pokochać. Trudno o bardziej otwarte i tolerancyjne miejsce od Eurowizji. Mam nadzieję, że niebawem będzie o nim bardzo głośno” – komentuje Kamil Baleja, prezenter porannego programu w Radiu Złote Przeboje. 

Podobnie uważa Jarek Szubrycht, dziennikarz muzyczny „Gazety Wyborczej” i redaktor naczelny „Nowej Gazety Magnetofonowej“ – “Z zachwytem wysłuchałem piosenki i obejrzałem teledysk UNMUTE, dopominający się o dostęp dla Głuchych do uczestnictwa w kulturze, a więc i w jej współtworzeniu. Czy utwór „Głośniej niż decybele” powinien być brany pod uwagę jako polski kandydat do konkursu Eurowizji? Oczywiście! Czy powinien wygrać? Nie wiem. Powinien wygrać najlepszy. Trzymam kciuki. I czekam na całą płytę.

Ten manifest osób głuchych jest ważny dla całej branży muzycznej. Swój entuzjazm i zachwyt zabrał Michał Szpak, który reprezentował Polskę podczas Eurowizji w 2016 roku.
– “FANTASTYCZNE! Eurowizja od lat nie jest tylko konkursem wielkich głosów, ale przede wszystkim kreatywności. Cały świat powinien docenić tę wizję na muzykę. Poruszające i pełne energii zarazem.”

Artysta jest przekonany, że we współpracy z dobrym reżyserem zespół może stworzyć niezwykłe widowisko, które trafi do serc ludzi. – “Od kilku lat reprezentujemy bardzo starodawny sposób realizacji performance. Ten zespół i współczesne kreatywne show? Wierzę, że to może podbić całą Europę.” – dodaje Szpak. 

O zgłoszeniu UNMUTE do polskich preselekcji Eurowizji wypowiedziała się też Sarsa, polska piosenkarka, autorka tekstów i kompozytorka, która była typowana do udziału w Eurowizji przez szwedzkie portale w 2016 r. – “​​Specjalizując się w muzykoterapii kamertonowej zrozumiałam, że dźwięk to przede wszystkim strumień wibracji, który wnika do naszego wnętrza nie tylko przez zmysł słuchu. Ta energia, w zależności od intencji twórcy, niesie różne przekazy i budzi różne emocje. Eurowizja to niewątpliwie okazja do budowania w ludziach świadomości, że wszyscy jesteśmy równi, że różnorodność jest piękna, że ta niewidoczna nić jaką jest dźwięk łączy nas niezależnie od wszelkich różnic, doświadczeń, gradacji wartości, czy zmysłów jakimi odbieramy świat” – mówi Sarsa. 

To historyczny moment, który na zawsze może zmienić naszą kulturę. Niech głosy Głuchych usłyszy cały świat!

Serviceplan Health i Change Serviceplan rozpoczynają współpracę z Phytopharm

10 lutego 2022

Pierwszym wspólnym projektem spółek jest kampania promująca Bronchosol – syrop na każdy rodzaj kaszlu, działający na wszystkich etapach infekcji. 

Phytopharm to nowoczesna firma działająca w branży farmaceutycznej. Zajmuje się sporządzaniem substancji czynnych oraz ekstraktów roślinnych do produkcji suplementów diety i leków, a także wytwarzaniem gotowych wyrobów bazujących na składnikach naturalnego pochodzenia. Firma działa na rynku od 1949 roku.

Współpraca jest wynikiem przetargu wygranego przez Serviceplan Health / Change Serviceplan w grudniu 2021. Wybór spółek należących do Group One komentuje Agnieszka Filipiak, Dyrektor Marketingu, Phytopharm:

“Według wyników przeprowadzonych przez nas badań konsumenckich, plan komunikacji opracowany przez Serviceplan Health charakteryzuje się największym potencjałem biznesowym. Ponadto uważamy, że wybrany przez nas partner dostarcza wysokiej jakości usługi oraz ma spore doświadczenie branżowe”.

W ramach kampanii promującej produkt powstały spoty 30”, 15” i BBS, które zostaną wyemitowane w TVN, TVP. Kampania została wyprodukowana przez Studio Garaż a wyreżyserowana przez Adrian Chudek. Za postprodukcję odpowiedzialne było studio Badi Badi.

Change Serviceplan i Media Republic rozpoczynają trzeci rok współpracy z Mlekpolem

8 lutego 2022

Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie po raz trzeci powierzyła realizację najnowszej kampanii serków śmietankowych „Łaciate” zespołowi agencji Change Serviceplan i Media Republic.

Zapoczątkowana w 2020 roku platforma komunikacji “ŁaciaTy i JA” każdego roku eksploruje nowe obszary. W najbliższych miesiącach przybierze kształt “ŁaciaTy i Ja” i tyle okazji, żeby się zbliżyć. Oznacza to, że serki do smarowania Łaciate będą inspirowały do celebrowania nie tylko powszechnie znanych i obchodzonych świąt, ale także poszukiwały nowych. W myśl zasady “każda okazja jest dobra” marka podpowiada, jak przy niewielkim wysiłku przygotować i zaskoczyć innych i siebie pyszną potrawą, na bazie serka Łaciatego. 

Wielomiesięczna aktywacja konsumencka rusza w lutym a pierwszą okazją do eksplorowania nowych smaków są Walentynki. Sercem działań reklamowych będzie serwis laciatyija.pl, wspierany kampanią video, banerową, działaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami oraz udziałem influencerów. 

Za strategię, kreację i produkcję odpowiada agencja Change Serviceplan, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic. Tym samym, spółki rozpoczynają trzeci rok współpracy ze spółdzielnią Mlekpol.

Value Media rozpoczyna współpracę z Profi i Jemy Jemy

2 lutego 2022

Zakres działań spółki obejmie strategię, planowanie i zakup mediów. Pierwszym wspólnym projektem marek jest launch linii pełnowartościowych zup Jemy Jemy. Profi S.A to kolejna silna polska firma, która obok Eobuwie, Dawtony czy Komfortu dołączyła w ostatnich miesiącach do grona klientów agencji.

Współpraca jest wynikiem przetargu wygranego przez Value Media pod koniec 2021 roku. 

“Wykorzystując siłę grupy, Value Media będzie miało okazję przekuć zintegrowane kompetencje z kilkunastu dziedzin do wzmacniania pozycji lidera Profi na rynku. Mamy wszystkie narzędzia, które pozwolą nam rozwinąć olbrzymi potencjał tej polskiej marki z tradycjami i cieszymy się, że nasz nowy Partner biznesowy powierzył nam to zadanie” – mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.

Sebastian Pender, Dyrektor Marketingu w Profi, argumentuje wygraną Value Media w następujący sposób:

„Głównym kryterium wyboru partnera biznesowego była ekspertyza i doświadczenie zespołu w obszarze skutecznej i zintegrowanej komunikacji online. Oferta Value Media, SalesTube i Labcon wyróżniła się pod tym względem, dlatego zdecydowaliśmy na podjęcie strategicznej współpracy. Dodatkowym atutem, który utwierdził nas w podjętej decyzji, jest wysoki poziom serwisu i szybkość działania dedykowanego teamu”. 

Pierwszy wspólny projekt spółek już wystartował – to kampania launchująca markę pełnowartościowych zup gotowych Jemy Jemy. Obejmuje ona emisję spotów w kanałach online, promocję w social mediach, działania rich media, reklamy display oraz współpracę z influencerami. Value Media będzie pracować w modelu House of Communication z naszymi dwoma innymi spółkami: wsparcie w zakresie biddable media zapewni agencja martech & e-commerce SalesTube, a agencja kreatywna Labcon będzie odpowiadać za influencer marketing. 

W kolejnych miesiącach Value Media zajmie się także promocją kolejnej marki z portfolio Profi S.A. – pasztetów Profi. 

GONG + #zerowaste + Kasia Nosowska = dobro

1 lutego 2022

Agencja GONG zrealizowała pierwszy polski teledysk #zerowaste z Kasią Nosowską we współpracy z ING Bankiem Śląskim! Artystka w utworze promuje coraz bardziej popularną i niezwykle istotną ideę zero waste.

Projekt powstał w kooperacji z ING Bankiem Śląskim, który wykorzystał nagranie wokalistki w swojej reklamie. Teledysk do singla pt. „Wystarczy” można obejrzeć tutaj: JqF43LAeiHo

Celem „zero marnowania” jest zminimalizowanie produkcji odpadów, a tym samym zaprzestanie zanieczyszczania środowiska naturalnego. Idea ta została wykorzystana podczas całej akcji: scenografia pochodzi z drugiego obiegu i jest inspiracją do tego, aby zacząć stawiać sobie pytania o sens ciągłego kupowania nowych rzeczy. GONG odpowiada za aktywację i działania z influencerami.

Mediaplus realizuje kampanię marki Purella i NutriBullet “Superfoody na co dzień”

31 stycznia 2022

Marka Purella wyemitowała 4. sezon serialu internetowego „Superfoody na co dzień”, przygotowanego wspólnie z producentem blenderów NutriBullet. Za realizację akcji odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we współpracy z agencją kreatywną Labcon. 

Pierwszy odcinek został wyemitowany 24.01.2022 i jest dostępny na platformie YouTube. Cała produkcja składa się z czterech epizodów, publikowanych w tygodniowych odstępach. Prowadzącym 4. sezonu jest Grzegorz Zawierucha – zwycięzca MasterChef Polska. Poza nim w programie pojawi się 4 wyjątkowych gości: Hanna Stolińska, Agnieszka Cegielska, Kinga Paruzel oraz Mateusz Zielonka. W każdym odcinku prowadzący razem z nimi przygotowuje ciekawe potrawy z użyciem superfoodów, przedstawiając w ten sposób widzom możliwości i sposoby wykorzystania tego rodzaju jedzenia.

Za realizację kampanii “Superfoody na co dzień” odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działający we wsparciu agencji kreatywnej Labcon. Mediaplus zajęło się zakupem oraz planowaniem mediów. Labcon natomiast odpowiada za stworzenie kreacji i contentu marki NutriBullet w social mediach.

Marka NutriBullet należy do portfolio grupy De’Longhi, z którą współpracujemy od 2020 roku.

Realizujemy plan osiągnięcia neutralności klimatycznej dzięki współpracy z Planetly

21 stycznia 2022

Group One rozpoczyna współpracę z Planetly – firmą specjalizującą się we wsparciu biznesu w sprawach klimatycznych i dekarbonizacyjnych. Jej wynikiem ma być obliczenie śladu węglowego grupy i przygotowanie raportu emisji wraz z celem neutralności, a finalnie również przystąpienie do prestiżowej organizacji Science Based Target initiative.

Planetly to niemiecka firma specjalizująca się w tworzeniu narzędzi software’owych do obliczania emisji CO2, budowaniu strategii dekarbonizacyjnych, wyznaczaniu celów neutralności oraz doborze działań obniżających ślad węglowy i kompensujących emisję. Współpraca z Planetly została zainicjowana przez Serviceplan Group, międzynarodową grupę komunikacyjną, której Group One jest częścią. Jednak poza wspomnianym pomiarem emisji i stworzeniem raportu, polska grupa zdecydowała się na działania na większą skalę.

“Z dużą radością mogę powiedzieć, że Group One, jako pierwsza firma w branży mediowo-marketingowej w Polsce, jest na najlepszej drodze do przystąpienia do prestiżowej inicjatywy Science Based Target initiative. SBTi powstała w wyniku zrzeszenia ekspertów z najbardziej wiarygodnych organizacji pro-klimatycznych: WWF, United Nations Global Compact, Carbon Disclosure Project oraz World Resource Institute. Jej celem jest wsparcie biznesu w wyznaczaniu ambitnych celów klimatycznych i wdrażaniu strategii obniżania emisji CO2. Dziś podejmujemy zdecydowane działania na rzecz walki o lepszą przyszłość dla kolejnych pokoleń i dajemy przykład całemu rynkowi swoją postawą” – mówi Sylwia Jedyńska, Sustainability Manager Group One. 

Do tej pory tylko 7 marek w Polsce może się pochwalić członkostwem w SBTi. Są to Allegro, Żabka, Deloitte CE, Canpack Group, JMB Wind Engineering, Ciech i Heinz Glass Działdowo. 

Nasze starania o dołączenie do SBTi to potwierdzenie, że temat klimatu traktujemy tak poważnie jak to możliwe. To dla nas duży krok, ale mamy poczucie, że czas drobnych zmian już minął. W SBTi nie ma miejsca dla podmiotów uprawiających greenwashing – liczą się konkretne działania przynoszące mierzalne efekty. Nie boimy się tego” dodaje Marek Żołędziowski, CEO Group One.

Mierząc poziom emisji CO2 Planetly wspiera Group One w realizacji deklaracji, którą marka podpisała z WWF Polska w czerwcu tego roku. Współpraca Planetly i Group One już się rozpoczęła. W 2022 grupa otrzyma wyniki raportu i przystąpi do procesu uzyskiwania statusu „committed” według standardów SBTi.

Value Media i SalesTube z kolejną kampanią dla marki OYAKATA w Rosji

20 stycznia 2022


Startuje kolejna odsłona kampanii wizerunkowej japońskich dań i zup instant  „SMAK JAPONII. O YA!” marki OYAKATA (Ajinomoto Poland). Na jesieni działania promocyjne były prowadzone na rynku niemieckim, włoskim, czeskim i rumuńskim, a od 17 stycznia obejmą także Rosję. Za strategię, planowanie i zakup mediów online na wyżej wymienionych rynkach odpowiadają spółki Group One: agencja mediowa Value Media i agencja martech & e-commerce SalesTube.

Promowana linia produktów OYAKATA obejmuje japońskie dania typu Yakisoba (Japońska Wołowina, Japońskie Curry, Japoński Kurczak Teriyaki, Japoński Klasyczny) oraz zupy Ramen (Pork Ramen, Chicken, Miso, Soy Sauce).

Nowy flight kampanii obejmuje emisję spotów na YouTube i w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Tik Tok, Twitch), a także emisję reklam w displayu. 

OYAKATA to marka firmy Ajinomoto Poland stanowiąca część japońskiej korporacji Ajinomoto Group. OYAKATA to oryginalne dania i zupy inspirowane kulturą i kuchnią Kraju Kwitnącej Wiśni, łączące w sobie tradycję i nowoczesność. Marka OYAKATA rozszerzyła w lutym’21 ofertę o dania inspirowane kuchnią azjatycką: Pad Thai Chicken, Korean Barbecue.

Value Media rozpoczyna 13. rok współpracy z Amica

12 stycznia 2022

Agencja mediowa Value Media, należąca do grupy komunikacyjnej Group One, w wyniku wygranego przetargu zajmie się strategią mediową, planowaniem oraz zakupem mediów online dla marki Amica. Tym samym, dom mediowy jako partner biznesowy rozpoczyna z marką już 13. rok współpracy. 

W 2022 roku Value Media będzie również odpowiedzialne za realizację kampanii TV na rynkach skandynawskich – w Norwegii oraz Finlandii. 

Przez ostatnie kilkanaście lat Value Media niejednokrotnie udowodniło, że jest partnerem biznesowym z niezwykle szerokimi kompetencjami i znajomością rynku. Podczas ostatniego przetargu zespół ponownie wykazał się kompleksowym podejściem do strategii i najwyższym poziomem obsługi – dlatego cieszymy się, że możemy rozpocząć wspólnie 13. rok działań” – mówi Paweł Rydz, Dyrektor Marketingu Amica.

Value Media w działaniach dla Klienta wesprze agencja martech & e-commerce SalesTube. Współpraca obejmie m.in. takie kanały jak Paid Social, SEM, Programmatic Buying & Direct. 

Amica to polski producent sprzętu AGD i krajowy lider w sprzedaży kuchenek i piekarników. Firma rozpoczęła swoją działalność w 1945 roku, a od 1997 roku jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Grupa Amica jest obecna na 60 rynkach na całym świecie. W całej Europie Amica zatrudnia ponad 3000 pracowników. W 2019 roku uzyskała blisko 600 mln przychodu.

Value Media wygrało przetarg na obsługę Orange

3 stycznia 2022

Value Media wygrało przetarg na kompleksową obsługę mediową marki Orange. Zakres naszych prac obejmuje strategię, zakup i planowanie wszystkich mediów.

Po raz kolejny udowodniliśmy, zgodnie z jedną z wartości firmy – WE TRY HARDER! Nie mam wątpliwości, że to dzięki sile kompetencji zgromadzonych w całym Group One tworzymy najlepsze strategie, pokazując tym najlepiej jaka wielka siła tkwi w claimie marki Orange: Together we can do more. Kluczowe były też niewątpliwie warunki zakupu mediów, które w naszym przypadku okazały się najlepsze. Bardzo się cieszymy na okoliczność współpracy z Orange i bardzo dziękujemy za powierzone nam zaufanie” – komentuje Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media i Managing Director Value Media.

Współpraca z Orange ruszyła od stycznia 2022.

Value Media z kampanią launchującą wódkę WYJEBONGO

22 grudnia 2021

WYJEBONGO, wódka o smaku marakui wyprodukowana przez Alembik Polska, zadebiutowała na polskim rynku. WYJEBONGO będzie dostępne wyłącznie w sieci sklepów Żabka oraz na www.browar-tenczynek.pl. Pomysłodawcą alkoholu jest Janusz Palikot. Za kampanię launchującą nowość odpowiada agencja mediowa Value Media.

Zamknięcie lokali gastronomicznych podczas pandemii przełożyło się na zmiany preferencji konsumentów w sferze alkoholi. Klienci, którzy dotychczas najchętniej zamawiali piwo i mocniejsze trunki w restauracjach i barach, zostali zmuszeni do zmiany nawyków i zakupu alkoholu w sklepach, by spożywać je w domach. Spowodowało to zwiększenie ilości kupowanych mocnych alkoholi kosztem piwa. W 2020 roku odnotowano około 6% wzrost wartości sprzedaży alkoholu w stosunku do roku 2019. 

– „Idea „WYJEBONGO,” powstała w trakcie dialogu z followersami w moich mediach społecznościowych. WYJEBONGO to skrótowy zapis filozofii życia opartej o luz i dystans, także do siebie. Nowa, unikalna wódka o 40% zawartości alkoholu bazuje na innowacyjnej recepturze. Łączy w sobie dwie technologie – rektyfikacji, używanej głównie do produkcji wódki oraz destylacji w produkcji okowit i whisky. WYJEBONGO to wódka mocna, ale poprzez połączenie z destylatem i aromatem marakui zyskuje przyjemny dla podniebienia smak.  W dobie pandemii widać skłonność ludzi do konsumowania coraz lepszych jakościowo i droższych produktów. Dlatego wierzę, że WYJEBONGO spotka się z dobrym przyjęciem konsumentów poszukujących czegoś wyjątkowegomówi Janusz Palikot, właściciel Alembik Polska i pomysłodawca wódki WYJEBONGO.

Planowaniem i zakupem mediów do kampanii realizowanej w kanałach online zajęło się Value Media we współpracy z agencją SalesTube. Spółki kolejny raz realizują projekt dla Browaru Tenczynek w modelu House of Communication.

Kampanie naszych spółek docenione w Mixx Awards 2021 

20 grudnia 2021

Agencje Change Serviceplan, Labcon, Value Media i GONG w ścisłej czołówce najlepszych kampanii w kategoriach NGO&CSR, Content Marketing i Best Use of Social Media.   

Kilka nagród dla Change Serviceplan za kampanię dla BLIKA. Srebro w kategorii Content Marketing za ,,Przelej słowa – piosenka BLIKIEM pisana”, brąz za tę samą kampanię, ale w kategorii Best Use of Social Media, a także brąz za ,,Shopsharing” w dwóch kategoriach. Labcon i Value Media otrzymały brąz za akcję ,,Hejter za Dychę” dla Browaru Tenczynek w kategorii Public Service, Non-profit Campaign & CSR. Agencja GONG wyróżniona za kampanię ,,Porozmawiajmy o Pie@#&!$” dla ING Bank Śląski w kategorii Content Marketing. 

Jesteśmy dumni i mamy kolejny powód do świętowania! 

Group One otwiera biuro w Krakowie

10 grudnia 2021

Otwieramy biuro stacjonarne w Krakowie. Mimo pandemii nieustannie poszerzamy portfolio klientów i bijemy rekordy w rekrutacji nowych osób.

Aktualnie w Krakowie są zatrudnieni doświadczeni specjaliści zakresu SEM oraz Intelligence Division z SalesTube. Do końca roku zespół powiększy się o kolejne osoby.

Rozwój SalesTube w Małopolsce jest odpowiedzią na potrzeby zrekrutowanych pracowników oraz potencjał krakowskiego rynku. To jeden z czołowych ośrodków akademickich w kraju oraz centrum biznesowe południowej Polski. 

“Po roku pandemii okazało się, że priorytetem dla naszych nowych pracowników nie jest tryb zdalny, ale właśnie możliwość pracy z biura, tyle że bez konieczności relokacji do Warszawy. Nie chcieliśmy rezygnować ze świetnych specjalistów, których znaleźliśmy w Krakowie, dlatego stworzyliśmy im takie warunki do pracy, jakich potrzebowali”- mówi Magdalena Pobikrowska, Head of Biddable Media w SalesTube.

W całym Group One, od marca 2020 funkcjonuje hybrydowy model pracy, co oznacza, że firma jest otwarta na rekrutację talentów z całej Polski, a nawet świata. Grupa w niedalekiej przyszłości rozważa też inne lokalizacje poza Warszawą, Krakowem, Gdańskiem i Wrocławiem na ekspansję spółek w kontekście biur stacjonarnych. 

EFFIE AWARDS dla Change za kampanię dla BLIKA

6 grudnia 2021

Agencja Change Serviceplan zdobyła aż trzy nagrody w tegorocznym konkursie EFFIE za kampanię dla BLIKA!

  1. Srebro w kategorii Long Term Marketing Excellence
  2. Srebro w kategorii React & Defend za kampanię Shopsharing
  3. Brąz w kategorii Finanse, również za Shopsharing

EFFIE jest największym konkursem marketingowym na świecie. Wyznacza standardy efektywności, edukuje i inspiruje całą branżę. 

Labcon ze Złotym Spinaczem

5 grudnia 2021

Agencja kreatywna Labcon zdobyła złoto za akcję ,,Hejter za Dychę” dla Doctor Brew (Tenczynek Brewery) w kategorii Social Media w największym w Polsce konkursie branży PR Złote Spinacze oraz nagrodę specjalną od Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum.

Z kolei kampania ,,Moc wiesiołka” prowadzona przez dział PR dla marki Oeparol klienta Adamed została nagrodzona srebrem w kategorii PR produktowy.

Złote Spinacze mają na celu zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów w obszarze public relations zrealizowanych w Polsce.

Konkurs ma charakter otwarty, kierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce: agencji PR, działów PR i komunikacji, firm i instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych. Prace konkursowe są oceniane przez ponad 80-cio osobowe Jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy oraz eksperci branży PR i mediów w Polsce, a także autorytety środowiska akademickiego.

Value Media z launchem piwa BUH w wersji bezalkoholowej

12 listopada 2021

Po sukcesie alkoholowego piwa BUH, przyszedł czas na BUHa bezalkoholowego. Jak pisze na swoim profilu Przyjazne Państwo – “Alkohol wyparował, konopia została!”. Za launch kampanii promującej nowość w ofercie Browaru Tenczynek odpowiada agencja Value Media.

Browar Tenczynek pokazał, że zdecydowanie podąża za rosnącym trendem konsumpcji piw bezalkoholowych. Zachowanie wysokiej jakości produktu wraz ze znanym i lubianym, orzeźwiającym smakiem piwa to ukłon dla wszystkich fanów tradycyjnego BUHa. Nowy, długo wyczekiwany BUH bezalkoholowy z charakterystycznym dla tej serii dodatkiem suszu konopnego pojawił się właśnie w sklepach.

Launchowi nowego produktu towarzyszą działania marketingowe prowadzone w digitalu. Ich realizacją zajęły się spółki należące do Group One: agencja mediowa Value Media oraz agencja martech & e-commerce SalesTube. Agencja Labcon odpowiada za przygotowanie produktowego landing page. W komunikacji jak i kreacji marka podkreśla, że cała receptura i niezapomniane doznania czekają na fanów BUHa zarówno w wersji z, jak i bez alkoholu. 

Na chwilę obecną BUH bezalkoholowy jest dostępny w sklepie online Browaru Tenczynek, jak i w sieci sklepów Żabka. Właścicielem spółki Przyjazne Państwo jest Janusz Palikot, Tomasz Czechowski oraz Kuba Wojewódzki. 

Launch BUHa to kolejny wspólny projekt, który spółki Group One prowadzą dla Browaru Tenczynek w modelu House of Communication.

Value Media z kampanią jesienno-zimową dla MODIVO

28 października 2021

Multibrand MODIVO umacnia swoją pozycję lidera #fashiontech, prezentując najnowszą kampanię na sezon jesień-zima 2021/22 z wykorzystaniem technologii CGI. Strategią, planowaniem i zakupem mediów w TV zajmuje się agencja Value Media. 

W sezonie jesień-zima 2021/2022 MODIVO postawiło na futurystykę i baśniowy wymiar kreacji. Marka poprzez kadry pełne ukrytej symboliki zachęca konsumentów do poszukiwania swojego stylu. Wbrew nadchodzącej jesiennej aurze, MODIVO stawia na intensywne, żywe kolory.

Za zakup mediów w TV (stacje główne i tematyczne Polsatu oraz TVN) odpowiada Value Media. Najnowsza kampania to kolejna odsłona współpracy agencji należącej do Group One i MODIVO. Value Media od lutego 2021 zajmuje się strategią, planowaniem i zakupem mediów dla marek eobuwie.pl oraz MODIVO na rynku polskim, włoskim, chorwackim i słoweńskim.

Spot wyprodukowany przez Papaya Films można obejrzeć pod linkiem: MODIVO Jesień/Zima 2021

Uzupełnieniem materiału video są zdjęcia autorstwa Agaty Serge.

Kampania ruszyła 16 września 2021 r.

Value Media wygrywa przetarg na obsługę mediową marki KOMFORT

25 października 2021

Value Media we współpracy z SalesTube, wygrywa przetarg na obsługę mediową marki KOMFORT. Zakres współpracy obejmuje strategię, planowanie i zakup mediów w kanałach online, a także analitykę. To kolejna polska marka obok Eobuwie, Modivo oraz Dawtony, która w tym roku dołączyła do grona klientów agencji.

“Praca z liderem rynkowym i technologicznym z blisko 30-letnim doświadczeniem, to wyzwanie, które podejmujemy z dużą satysfakcją. Jesteśmy pewni, że dzięki ogromnemu zapleczu specjalistów i najlepszym kompetencjom w obszarze e-commerce, jesteśmy dobrze przygotowani do wspierania rozwoju tak wyjątkowej, polskiej i szybko rozwijającej się marki jaką jest Komfort” – mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.

“Głównym kryterium wyboru partnera biznesowego była ekspertyza i doświadczenie w obszarze  obsługi podmiotów, które mają wiodącą pozycję na rynku handlu detalicznego w sprzedaży online. Zwracaliśmy szczególną uwagę na kompetencje w obsłudze kanałów performance marketingowych. Value Media wyróżnia się pod tym względem, dlatego zdecydowaliśmy na podjęcie strategicznej współpracy” – mówi Michał Chyczewski, Wiceprezes Komfort.

Współpraca marek ruszyła w listopadzie 2021 r. Umowa została podpisana na 3 lata.

Value Media i Mediaplus w czołówce rankingu RECMA

10 października 2021

W najnowszym zestawieniu RECMA, opiniotwórczego stowarzyszenia, które bada poziom agencji i domów mediowych, Value Media i Mediaplus zajmują następujące miejsca: 1. w kategorii Vitality, 2. w kategorii Client Portfolio oraz 4. w total zestawieniu, jako najsilniejsze niezależne agencje.

Raporty przygotowane przez RECMA stanowią źródło wiedzy dla największych firm z ponad 90 krajów i są opracowywane w oparciu o cztery główne zestawy kryteriów: konkurencyjność, rozmach (rozumiany jako rozwój biznesu, zdobyte nagrody i zatrudniane talenty), dywersyfikację usług (także digitalowych) oraz możliwości w zakresie prowadzenia dużych projektów opartych o trwałe relacje. 

Od początku obecności w rankingach agencje Group One systematycznie pną się w górę. 

Best Brands po raz pierwszy w Polsce!

1 października 2021

Group One, we współpracy z GfK, startuje na polskim rynku z międzynarodową nagrodą “Best Brands Awards”, przyznawaną najsilniejszym markom na danym rynku oraz tym, którzy stoją za ich sukcesem. Ranking, obecny m.in. w Niemczech, Włoszech, Francji czy Rosji, wyróżnia unikalna metodologia badania, łącząca sukces rynkowy marki oraz siłę jej relacji z konsumentem. Partnerem merytorycznym jest największa niezależna grupa komunikacyjna w Europie – Serviceplan Group.

Best Brands Award to niezależna, międzynarodowa nagroda w obszarze marketingu, przyznawana na podstawie kompleksowego badania GfK, globalnego lidera w dziedzinie analityki danych. Nazywana powszechnie “Oscarami marketingu” od lat cieszy się wysokim uznaniem i zaufaniem branży oraz silnych partnerów mediowych na liczących się rynkach europejskich, jak również w Rosji i w Chinach. 

Ranking Best Brands został zainicjowany ponad 18 lat temu w Monachium przez Serviceplan Group, w celu promowania najlepiej zarządzanych marek na rynku niemieckim oraz wyróżnieniu tych, którzy stoją za ich sukcesem. W tym roku do tej grupy dołącza Polska i Wielka Brytania.  

“Ranking Best Brands sukcesywnie rozwija się na świecie od wielu lat, dlatego nie mieliśmy wątpliwości, że już czas na polską edycję. Mamy wieloletnie doświadczenie w budowaniu silnych marek i wdrażaniu pozytywnej zmiany w biznesie, dlatego Group One wprowadza tę niezależną międzynarodową nagrodę w obszarze marketingu do Polski razem z Serviceplan Group i GfK. W odróżnieniu od innych tego typu rankingów, tu decydujący głos mają konsumenci a unikalna metodologa badania będzie źródłem cennych informacji o sile i kondycji marek na naszym rynku” – mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One.

To nie przypadek, że za Best Brands stoją silni gracze na rynku marketingowym jak Serviceplan Group oraz Group One. Budowanie marki w tak dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości wymaga dużej uważności i obserwacji rynku, innowacyjnego podejścia oraz zintegrowania wszystkich działań, które składają się na jej przewagę konkurencyjną i sukces komunikacyjny. 

Uroczysta gala wręczania nagród odbędzie się 7 kwietnia 2022 r. w Warszawie. 

Value Media we współpracy z Labcon prowadzi kampanię dla Everli

30 września 2021

Marka Everli wystartowała z największą kampanią wizerunkową w historii firmy w Polsce. Komunikacja jest realizowana w TV, radiu, OOH i digitalu. Za planowanie i zakup mediów offline odpowiada agencja mediowa Value Media. Agencja kreatywna Labcon zajęła się współpracą z influencerami oraz adaptacją formatów wybranych kreacji.

Everli.pl to platforma zakupowa online, która dostarcza starannie wybrane produkty pod drzwi klientów w 34 miastach na terenie kraju. Za pomocą aplikacji i strony www użytkownicy mogą składać zamówienia na zakupy w najpopularniejszych supermarketach w Polsce. 

Najnowsza kampania podkreśla wyróżniki Everli względem konkurencji. W przeciwieństwie do wielu podobnych usług na rynku, Everli oferuje klientom usługę wykonania zakupów przez dedykowanego Shopera – osobę, która w przemyślany sposób dobierze produkty zgodnie z listą, ale jednocześnie zachowa elastyczność np. w przypadku braków na sklepie.

Zakupem mediów offline zajęła się agencja mediowa Value Media. Spoty będą emitowane w TV i radiu, a reklamy OOH pojawią się w przestrzeni miejskiej. Everli zdecydowało się również na współpracę z influencerami w mediach społecznościowych, którą koordynuje agencja kreatywna Labcon. Działania w tym zakresie ruszą w październiku.

Komunikacja w radiu wraz ze spotami w TV wystartowały we wrześniu 2021, w listopadzie uruchomiono nośniki OOH.

Spółki Group One z kampanią społeczną o wykluczeniu głuchych z popkultury

20 września 2021

W Międzynarodowy Dzień Głuchych wystartowała największa tak głośna kampania społeczna Polskiego Związku Głuchych, podejmująca temat wykluczenia osób głuchych z życia społecznego i kulturalnego. Na znak protestu przeciw ograniczeniom, przedstawiciele środowiska stworzyli w ramach tego projektu zespół muzyczny – UNMUTE, którego wszyscy członkowie są głusi. Wczoraj swoją premierę miał teledysk do ich debiutanckiego utworu “Głośniej niż decybele”

Czy wiecie, że Głusi czują muzykę całym ciałem? Nie wiecie też jak bardzo są wykluczeni z popkultury, która z samego założenia powinna być egalitarna i dostępna dla wszystkich. W eterze wciąż panuje cisza na temat tych, którzy wiedzą o niej najwięcej. Z okazji Międzynarodowego Dnia Głuchych i Tygodnia Głuchych, Polski Związek Głuchych przygotował nietypową kampanię społeczną, w ramach której powstał zespół UNMUTE – składający się z głuchych członków. 

Kampanii towarzyszy teledysk do singlowego utworu „Głośniej niż decybele”. Autorem tekstu utworu jest Michał Pakuła, muzykę skomponował Michał „FOX” Król, teledysk wyreżyserował Łukasz Zabłocki, a zdjęcia do okładki singla wykonał Łukasz Ziętek.

Za koncept kreatywny i realizację projektu odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan. Komunikacją kampanii społecznej w mediach i social mediach, a także współpracą z licznymi influencerami i artystami z branży muzycznej zajęła się agencja Labcon. Za planowanie i pozyskanie mediów online odpowiadało Value MediaSalesTube pozyskało grant na kampanie płatne w SEM i social mediach oraz przeprowadziło działania we współpracy z partnerami sieci SalesTube Affiliate Network, a Media Republic zajęło się strategią w mediach ALT.

Teledysk zespołu Unmute dostępny na kanale YouTube https://youtu.be/9UGugx5emUs oraz oficjalnej stronie projektu ​​https://www.unmute.pl/

Hashtagami kampanii są #glosniejnizdecybele i #unmute

Value Media z kolejną międzynarodową kampanią dla eobuwie.pl

15 września 2021

Jesienno-zimowa kampania eobuwie.pl pod hasłem „Tu zaczyna się nowa historia” ruszyła właśnie w 10 europejskich krajach. Marka kontynuuje założenia wiosennej edycji, pokazując jak ważne w naszym życiu są ….buty. Za planowanie i zakup mediów w Polsce oraz w Chorwacji, Słowenii i we Włoszech odpowiada Value Media.

Aktualna komunikacja stanowi rozwinięcie wiosenno-letniej koncepcji pod hasłem „Każda para tworzy nową historię”. 

„Clou kampanii FW2021 to nowy rozdział, pisany jak zawsze we własnym, indywidualnym stylu. Marka dba o to, by proces zakupowy był maksymalnie prosty i przyjemny, dlatego oferuje bezpieczne, darmowe dostawy i szybkie zwroty. Zakupy można zrobić online, w sklepie stacjonarnym, przez telefon lub w aplikacji mobilnej” – komentuje nowe działania Beata Dąbrowska, Marketing Director CEE and WE, eobuwie.pl.

Planowaniem i realizacją strategii mediowej zajęło się Value Media należące do Group One. Agencja odpowiada za zakup mediów w TV na kluczowym dla eobuwie.pl rynku polskim, a także TV, radia, prasy i OOH w Chorwacji i Słowenii oraz prasy we Włoszech. Głównym celem kampanii jest wzrost spontanicznej świadomości marki. To kontynuacja współpracy Value Media i eobuwie.pl, która trwa od lutego br. 

Kampania ruszyła 2 września i potrwa do końca października 2021. Spoty można obejrzeć na kanale marki.

Something Perfetto z Bradem Pittem w nowej kampanii De’Longhi

10 września 2021

De’Longhi, globalny lider wśród producentów ekspresów do kawy domowego użytku, startuje z pierwszą międzynarodową kampanią reżyserowaną przez Damiena Chazelle’a z udziałem Brada Pitta. Za realizację działań promocyjnych w Polsce odpowiada Mediaplus we współpracy z agencją kreatywną Labcon, agencją martech & e-commerce SalesTube i agencją eventową GetLouder. To jednocześnie największa i najważniejsza kampania w historii firmy nad Wisłą.

Mediaplus Warsaw zajęło się strategią, planowaniem i zakupem mediów w polskiej odsłonie kampanii oraz koordynacją projektu. Labcon zadbał o całą komunikację launchu kampanii, w tym (we współpracy z GetLouder) organizację eventu dla mediów i influencerów,  media relacje,  współpracę z influencerami oraz adaptację kreacji. SalesTube odpowiada za badania i trackowanie spotów. 

Strategię komunikacji przygotowało na poziomie globalnym Mediaplus International. W produkcję spotu promocyjnego zaangażowano laureatów Oscara i uznanych artystów: reżysera Damiena Chazella, operatora Linusa Sandgrena, kompozytora Justina Hurwitza i fotografa Lachlana Bailey’a. 

Emisję spotu poprzedzała kampania teaserowa w social mediach. Jej motywem przewodnim było oczekiwanie na #SomethingPerfetto. 

Właściwa kampania ujawniająca ambasadora marki wystartowała 2 września i potrwa do końca roku 2021.

Mediaplus stawia na zeroemisyjne kampanie

1 września 2021

Agencja mediowa Mediaplus należąca do Group One rusza z nowatorską inicjatywą, która pozwoli na realizację neutralnych klimatycznie kampanii. Jest to pierwsze tego typu działanie w Polsce, pozwalające obliczyć ślad CO2 oraz koszty jego rekompensaty. Program zostanie zaimplementowany po raz pierwszy we współpracy z marką MINI, należącą do BMW Group.

„Na podstawie danych dostarczonych przez markę i dostawców mediów, nasz partner ClimatePartner oblicza ślad CO2 kampanii oraz koszty rekompensaty za pomocą specjalistycznego modelu ekonometrycznego. Następnie reklamodawca akceptuje koszty procesu, a ClimatePartner aranżuje rekompensatę ze wstępnie określonym projektem ochrony klimatu. W momencie emisji, kampania jest więc w pełni neutralna klimatycznie” – opisuje działanie programu Katarzyna Łukasiewicz Head of International Communication w Mediaplus. 

Dołączenie do programu Green GRP to kolejny krok Group One w kierunku propagowania odpowiedzialnych postaw biznesowych na polskim rynku mediowym. W czerwcu grupa podpisała deklarację Fundacji WWF Polska, w której zobowiązuje się do prowadzenia działań wewnętrznych, mających na celu redukcję śladu węglowego dla neutralności klimatycznej, a na początku roku podjęła współpracę z Oxygen City – pierwszym na świecie miejskim systemem antysmogowym i antypandemicznym.

Klimat

W Group One zmieniamy się i rozwijamy w zrównoważony sposób, aby dbać o naszą wspólną przyszłość. W tym obszarze jesteśmy prekursorem w branży marketingowej na polskim rynku. Jako pierwsi zobowiązaliśmy się do obliczenia śladu węglowego i wyznaczenia celu neutralności klimatycznej. Wprowadzamy pozytywną zmianę, tworzymy trendy, podnosimy poprzeczkę. Mamy ambicję stać się liderem w kwestiach ochrony klimatu i środowiska w branży.

W 2021 r. podpisaliśmy porozumienie z WWF, na podstawie którego w 2022 r. ogłosimy cel neutralności klimatycznej. Zobowiązaliśmy się do całościowego obliczenia naszego śladu węglowego. Przygotowujemy raport emisji gazów cieplarnianych całego holdingu. Udostępnimy go na początku 2022 r. i wytyczymy ścieżkę dotarcia do zeroemisyjności.

Mediaplus jako pierwszy w Polsce wprowadza projekt Green GRP – możliwość kompensacji wyemitowanych gazów cieplarnianych związanych z przeprowadzeniem kampanii mediowej. Inicjatywa prowadzona wraz z Climate Partner polega na obliczeniu emisji i sfinansowaniu przez reklamodawcę działań proklimatycznych. 

We care

Wspieramy globalną platformę HeroToHero niosącą pomoc uchodźcom z Ukrainy

10 marca 2022

Jesteśmy partnerem globalnej platfromy crowdfundingowej HeroToHero, niosącej pomoc uchodźcom z Ukrainy. Strona została uruchomiona 7 marca przez Planet Heroes i ma połączyć tych, którzy już pomagają, ale potrzebują niezbędnych rzeczy lub dotacji finansowych — z tymi, którzy mogą ich wspierać na całym świecie. Jako partner projektu doradzamy i wspieramy pro bono w obszarze komunikacji.

Nie ma wątpliwości, że zaangażowanie Polaków w pomoc sąsiadom jest niezwykłe, jednak wyzwaniem zaczyna być odnalezienie się na tablicach ogłoszeń i zbiórek pomocowych a także wyprzedzenie faktów – co będzie dalej? Wierzymy, że ogromna liczba uchodźców będzie wymagała długofalowej pomocy. Wsparcie tysięcy Polaków zaangażowanych w pomoc będzie niewystarczające. Musimy zaangażować całe europejskie społeczeństwo obywatelskie. 

HeroToHero wychodzi naprzeciw aktualnym potrzebom i zajmuje się tworzeniem globalnej mapy miejsc, w których konieczna jest pomoc. W odróżnieniu od wszystkich stron, które już funkcjonują w Polsce, ta strona ma międzynarodowy zasięg, co umożliwia pozyskanie funduszy z zagranicy. Ponadto jest dostępna w 7 wersjach językowych, a kolejne są w trakcie wdrożenia. 

Korzystanie z platformy jest bezpieczne dla obu stron – osoby w potrzebie i pomagającego. Każde zgłoszenie przed publikacją jest sprawdzane pod kątem autentyczności treści, a wszyscy użytkownicy zakładający zbiórki na platformie podlegają pełnej weryfikacji.
Osoby, które potrzebują wsparcia lub mogą je okazać zapraszamy na stronę: https://herotohero.eu

Zmieniamy historię Eurowizji. Głusi w preselekcjach po raz pierwszy na świecie!

14 lutego 2022

Początki Eurowizji sięgają 1956 roku, ale takiego zgłoszenia jeszcze nie było! Po debiutanckim utworze „Głośniej niż decybele” zespół UNMUTE, którego wszyscy członkowie są głusi, bierze udział w polskich preselekcjach do Konkursu Piosenki Europejskiej. To przełomowe wydarzenie w historii Eurowizji, które ma szanse zmienić ten konkurs na zawsze. Pomysłodawcą i twórcą kampanii jest Change Serviceplan, a za PR i komunikację z mediami odpowiada Labcon.

Powstały w ramach protestu wykluczenia głuchych z popkultury zespół muzyczny UNMUTE, po premierze teledysku do utworu  “Głośniej niż decybele” w ramach kampanii społecznej Polskiego Związku Głuchych chce, aby usłyszał ich cały świat. Muzycy nie rzucali słów na wiatr migając “Nie słychać nas? Trzeba to zmienić!”. To przełomowy moment w kulturze, która z założenia ma być dostępna dla każdego. Chociaż na eurowizyjnej scenie widzieliśmy i słyszeliśmy już wiele uzdolnionych osób, czegoś takiego jeszcze nie było! 

Muzyka dla wszystkich – bez ograniczeń

Powstanie zespołu Unmute okazało się bardzo ważnym wydarzeniem w społeczności osób głuchych. Po raz pierwszy pokazaliśmy, że utwór muzyczny może być niedostępny dla osób słyszących. Osoby nie znające języka migowego, czyli znaczna część naszego społeczeństwa, bez tekstu czy napisów nie zrozumie tego utworu. Myślę, że pojawienie się zespołu Unmute na Eurowizji pozostawi trwały ślad w świadomości osób słyszących w Polsce i w Europie, pokaże, że głusi też mogą być artystami i twórcami, że muzyka również powinna być dostępna dla wszystkich. Ponadto będziemy mogli liczyć na wsparcie głuchej społeczności z całej Europy.” – mówi Krzysztof Kotyniewicz, Prezes Polskiego Związku Głuchych

To niesamowite wydarzenie dla świata, jest jeszcze czymś więcej dla samych artystów. Jak oni czują się, jako pierwsi Głusi zgłoszeni do polskich preselekcji Eurowizji?

To jest dla nas wysoko postawiona poprzeczka, ale możemy pokazać Głuchym, że jesteśmy. Oni potem mogą brać z nas przykład i działać dalej. W Eurowizji biorą udział osoby z różnych kultur, my też mamy swoją kulturę. Bierzemy w niej udział, żeby pokazać, że Głusi też mogą!” – mówią jednogłośnie wszyscy członkowie zespołu Unmute. 

Branża muzyczna jednogłośnie na “TAK!”

Zgłoszenie do preselekcji Eurowizji wzbudza emocje nie tylko w grupie młodych artystów, ale także w odbiorcach muzyki. Inicjatywę popierają również dziennikarze muzyczni. 

Niezwykły projekt potwierdzający, że czasem kilka dźwięków znaczy więcej niż tysiąc słów. Kibicuję całym sercem i coś mi podpowiada, że europejska publiczność mogłaby ich pokochać. Trudno o bardziej otwarte i tolerancyjne miejsce od Eurowizji. Mam nadzieję, że niebawem będzie o nim bardzo głośno.” – komentuje Kamil Baleja, prezenter porannego programu w Radiu Złote Przeboje 

Podobnie uważa Jarek Szubrycht, dziennikarz muzyczny „Gazety Wyborczej” i redaktor naczelny „Nowej Gazety Magnetofonowej“ – “Z zachwytem wysłuchałem piosenki i obejrzałem teledysk UnMute, dopominający się o dostęp dla Głuchych do uczestnictwa w kulturze, a więc i w jej współtworzeniu. Czy utwór „Głośniej niż decybele” powinien być brany pod uwagę jako polski kandydat do konkursu Eurowizji? Oczywiście! Czy powinien wygrać? Nie wiem. Powinien wygrać najlepszy. Trzymam kciuki. I czekam na całą płytę.

Ten manifest osób głuchych jest ważny dla całej branży muzycznej. Swój entuzjazm i zachwyt zabrał Michał Szpak, który reprezentował Polskę podczas Eurowizji w 2016 roku.
– “FANTASTYCZNE! Eurowizja od lat nie jest tylko konkursem wielkich głosów, ale przede wszystkim kreatywności. Cały świat powinien docenić tę wizję na muzykę. Poruszające i pełne energii zarazem.”

Artysta jest przekonany, że we współpracy z dobrym reżyserem zespół może stworzyć niezwykłe widowisko, które trafi do serc ludzi. – “Od kilku lat reprezentujemy bardzo starodawny sposób realizacji performance. Ten zespół i współczesne kreatywne show? Wierzę, że to może podbić całą Europę.” – dodaje Szpak. 

O zgłoszeniu UnMute do polskich preselekcji Eurowizji wypowiedziała się też Sarsa, polska piosenkarka, autorka tekstów i kompozytorka, która była typowana do udziału w Eurowizji przez szwedzkie portale w 2016 r. – “​​Specjalizując się w muzykoterapii kamertonowej zrozumiałam, że dźwięk to przede wszystkim strumień wibracji, który wnika do naszego wnętrza nie tylko przez zmysł słuchu. Ta energia, w zależności od intencji twórcy, niesie różne przekazy i budzi różne emocje. Eurowizja to niewątpliwie okazja do budowania w ludziach świadomości, że wszyscy jesteśmy równi, że różnorodność jest piękna, że ta niewidoczna nić jaką jest dźwięk łączy nas niezależnie od wszelkich różnic, doświadczeń, gradacji wartości, czy zmysłów jakimi odbieramy świat.” – mówi Sarsa. 

To historyczny moment, który na zawsze może zmienić naszą kulturę. Niech głosy Głuchych usłyszy cały świat!

NIE dla wykluczenia osób głuchych z kultury. Kampania społeczna z UNMUTE

2 listopada 2021

W Międzynarodowy Dzień Głuchych zrealizowaliśmy prawdopodobnie największą i najgłośniejszą kampanię społeczną Polskiego Związku Głuchych, podejmująca temat wykluczenia osób głuchych z życia społecznego i kulturalnego. Na znak protestu przeciw ograniczeniom, przedstawiciele środowiska stworzyli w ramach tego projektu zespół muzyczny – UNMUTE, którego wszyscy członkowie są głusi. Teledysk do ich debiutanckiego utworu „Głośniej niż decybele” jest hitem na YouTube.

Czy wiecie, że Głusi czują muzykę całym ciałem? Nie wiecie też jak bardzo są wykluczeni z popkultury, która z samego założenia powinna być egalitarna i dostępna dla wszystkich. W eterze wciąż panuje cisza na temat tych, którzy wiedzą o niej najwięcej. Z okazji Międzynarodowego Dnia Głuchych i Tygodnia Głuchych, Polski Związek Głuchych przygotował nietypową kampanię społeczną, w ramach której powstał zespół Unmute składający się z głuchych członków

Kampanii towarzyszy teledysk do singlowego utworu „Głośniej niż decybele”. Autorem tekstu utworu jest Michał Pakuła, muzykę skomponował Michał „FOX” Król, teledysk wyreżyserował Łukasz Zabłocki, a zdjęcia do okładki singla wykonał Łukasz Ziętek.

Za koncept kreatywny i realizację projektu odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan. Komunikacją kampanii społecznej w mediach i social mediach, a także współpracą z licznymi influencerami i artystami z branży muzycznej zajęła się agencja Labcon. Za planowanie i pozyskanie mediów online odpowiadało Value Media, Salestube pozyskało grant na kampanie płatne w SEM i social mediach oraz przeprowadziło działania we współpracy z partnerami sieci SalesTube Affiliate Network, a Media Republic zajęło się strategią w mediach ALT.

Cicho już było. Zróbcie hałas!

Teledysk zespołu Unmute dostępny na kanale YouTube https://youtu.be/9UGugx5emUs 

oraz oficjalnej stronie projektu ​​https://www.unmute.pl/

Hashtagami kampanii są #glosniejnizdecybele i #unmute

Remont Centrum Zdrowia Dziecka

27 października 2021

Nie możemy pomóc wszystkim, ale chcemy pomagać tym, którzy najbardziej potrzebują naszego wsparcia – dzieciom. Group One współfinansuje remont hallu rejestracji 30 wysokospecjalistycznych przychodni w Instytucie “Pomnik -Centrum Zdrowia Dziecka” w Warszawie. Projekt pro bono przygotowała pracownia Kuryłowicz & Associates.

Inicjatorką i fundriserką remontu jest skrzypaczka Patrycja Piekutowska, która w ramach działań wspierających Centrum Zdrowia Dziecka organizuje także koncerty charytatywne “Wielcy Artyści – Małym Pacjentom” wspierane przez Group One.