

Salestube rozpoczyna współpracę z mBankiem w obszarze MarTech
9 kwietnia 2025Salestube wygrał przetarg prowadzony przez mBank na dostarczenie narzędzi Google Marketing Platform. Spółka oprócz licencji na platformę zapewni bankowi support oraz wsparcie consultingowe i szkoleniowe w optymalizacji ekosystemu GMP.
Wykorzystanie ekosystemu GMP w banku, w którym już 92% spraw inicjowanych jest w kanałach cyfrowych, pozwoli na dokładniejszy dostęp do sprawnego zarządzania kampaniami marketingowymi, monitorowania ich wyników oraz umożliwi lepszą analizę gromadzonych danych.
“Wybraliśmy na dostawcę narzędzi Google Marketing Platform doświadczonego partnera. Z Salestube będziemy kontynuować nasz cyfrowy rozwój. Wykorzystanie w działaniach marketingowych mBank ekosystemu GMP, pozwala nam na zintegrowane planowanie, zakup, pomiar oraz optymalizację kampanii z wykorzystaniem algorytmów machine learning, przy jednoczesnym poszanowaniu prywatności użytkowników”, powiedziała Monika Pabich, wicedyrektorka departamentu omnichannel mBanku.
Zakres współpracy spółki Salestube przy wdrożeniu ekosystemu Google Marketing Platform dla mBank obejmuje dostarczenie narzędzi: Campaign Manager 360, Display & Video 360, Search Ads 360 oraz Google Analytics 360.
“Szerokie możliwości, jakie dają narzędzia GMP, pozwalają na dotarcie do nowych użytkowników, oraz budowanie świadomości marki, w konkurencyjnej branży. Kampanie prowadzone z wykorzystaniem Google Marketing Platform pozwalają w pełni pokryć ścieżkę zakupową klienta, poprzez wykorzystanie remarketingu oraz retargetingu w strategii marketingowej”, dodaje Jacek Józwiak, Head of Marketing Platforms w Salestube.
Przy współpracy z mBank zespół Marketing Platforms Salestube odpowiedzialny będzie ponadto za zapewnienie bankowi supportu oraz wsparcia consultingowego i szkoleniowego w optymalizacji ekosystemu GMP.