

Wielka wygrana Gong, Value Media i Salestube. Żabka Polska nowym klientem Group One!
24 listopada 2023Agencja mediowa Value Media we współpracy ze spółką MarTech i e-commerce connected Salestube wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową sieci sklepów Żabka. W równolegle toczącym się procesie projektowym zwyciężyła spółka GONG, zostając agencją strategiczno-kreatywną marki Żabka.
Agencja GONG została wybrana do obsługi strategiczno-kreatywnej marki i tym samym obejmuje rolę leadującej agencji ATL marki Żabka, jednego z najlepiej rozpoznawalnych brandów na polskim rynku, odważnej i innowacyjnej firmy z kategorii retail, która wyróżnia się swoimi działaniami komunikacyjnymi. Współpraca obejmuje rozwój platformy komunikacji i tworzenie kampanii z obszaru ATL.
„Nawiązanie współpracy z Żabką to dla nas powód do ogromnej radości. To nie tylko jeden z najlepiej rozpoznawalnych brandów na polskim rynku, ale również odważna i innowacyjna firma, która rewolucjonizuje swoją kategorię, stawia na innowację i nie boi się sięgania po odważne rozwiązania marketingowe.” – mówi Bartek Gołębiowski, założyciel i partner zarządzający agencji GONG
Value Media przejęło budżet mediowy Żabka Polska i już od stycznia razem z Salestube będzie jej głównym partnerem biznesowym odpowiedzialnym za strategię, planowanie i zakup mediów. Agencja mediowa Value Media zwyciężyła w wieloetapowym przetargu mediowym, którego istotną częścią było strategiczne zrozumienie biznesu Klienta. Proces prowadzony był przy wsparciu audytora, firmy doradczej Double Check.
„Wybraliśmy do współpracy agencję Value Media, która w procesie przetargowym najlepiej zrozumiała wyzwania biznesowe naszej firmy. Bardzo mocno wybrzmiało to w holistycznej strategii, która odpowiada na wszystkie, w tym komunikacyjne, potrzeby Żabki. Dodatkowym argumentem było duże doświadczenie w branży retail, widoczne w proponowanych rozwiązaniach z pogranicza biznesu i technologii.” – komentuje Jarosław Serednicki, Marketing&Digital Director Żabka Polska.
Żabka z ponad 10 tys. sklepów na terenie całego kraju jest liderem segmentu modern convenience i jedną z najbardziej rozpoznawalnych sieci w Polsce. W 2023 roku marka Żabka obchodzi swoje 25-lecie.